Pivovar Cvikov

Typ projektu:
Rok vzniku:
2014
Klient:
Web:
Design:
Filip Heyduk, Martin Strnad
Spolupráce:
Space 4, Adikon

Pro pivovar Cvikov, jehož počátky sahají až do roku 1560, jsme navrhli logo včetně celého vizuálního stylu. Značka odkazuje na bohatou historii pivovaru, ale minimalistická podoba písmene "C", která je hlavím motivem loga, odkazuje na moderní přístup. V rámci vzuálního stylu jsme navrhovali veškeré etikety stáčených piv společně s exportní plechovkou Tradičního řemeslného ležáku, dárková balení lahvových piv, transportní boxy, design sáčků pro pekárnu, orientační systém pivovaru, hotelu a pekařství. V jednotném vizuálním stylu jsou zahrnuty veškeré prezentační materiály restaurace Sladovna Praha, Sladovna Cvikov, kompletní vozový park, firemní oblečení personálu a také webové prezentace všech značek.